Frakt och leverans

Allt om leveransen av din GSM-förstärkare

1. Vad kostar frakten?

Leverans inom EU
Mer än 1750,00 kr = GRATIS
0,00-1750,00 euro = 100 kr
Tillägg mot postförskott = 125,00 kr

* EU-länder: Belgien, Bulgarien, Cypern, Danmark, Tyskland, Estland, Finland, Frankrike, Grekland, Ungern, Irland, Italien, Kroatien, Lettland, Litauen, Luxemburg, Malta, Nederländerna, Österrike, Polen, Portugal, Rumänien, Slovenien, Slovakien, Spanien, Tjeckien och Sverige
Leverans Europa (länder som inte tillhör EU)
Mer än 4000,00 kr = GRATIS
0,00-4000,00 kr = 250,00 kr
Mot postförskott: ej möjligt
* Länder som inte tillhör EU: Albanien, Andorra, Armenien, Azerbajdzjan, Bosnien-Hercegovina, Färöarna, Georgien, Gibraltar, Island, Kazakstan, Kirgizistan, Kosovo, Kroatien, Liechtenstein, Makedonien, Moldavien, Montenegro, Norge, Ukraina, Uzbekistan, Ryssland, San Marino, Serbien, Tadzjikistan, Turkiet, Turkmenistan, Vatikanstaten och Belarus
Leverans utanför Europa
Kontakta vårt säljteam för att fastställa fraktkostnaderna till dig.

2. Hur skickas min beställning?

Leveransen utförs av UPS, på uppdrag av GSM REPEATER SHOP. Beroende på situationen eller specifika önskemål, skickar vi ibland med paket med Post NL, DHL Parcel eller DHL Express.

3. Vad är leveranstiden?

Leveranstiden är normalt 1 till 2 arbetsdagar, om inget annat anges på produktsidan. UPS levererar endast vardagar. Har du beställt en GSM-förstärkare på fredagen och du vill ha den på lördagen? Kontakta oss per telefon innan kl. 15.30.

Leverans på vardagar

Leveranstider

4. Hur kan jag följa mitt paket?

Så snart försändelsen har skapats av GSM REPEATER SHOP, får du ett e-postmeddelande med en spårningskod, som du kan använda för att följa försändelsen. I de flesta fall kommer ditt paket att skickas av UPS och du kommer att få ett e-postmeddelande från dem.

5. Kan jag hämta min beställning på ett utlämningsställe?

Ja, det går bra. Ange adressen till en UPS Access Point (se kassa) tillsammans med ditt eget namn. Ditt paket levereras då till ett UPS Access Point. Naturligtvis kan du ange en annan faktureringsadress, så att fakturan skickas till din egen adress. På UPS webbplats hittar du de UPS Access Points som finns i din närhet. Kontakta oss om du har frågor.

6. Vad händer med mitt paket om jag inte är hemma?

Inte hemma? Paketet kommer då att levereras på nytt nästa dag. Är du inte hemma då heller? Paketet kommer då att lämnas på ett utlämningsställe i din närhet. Du får utlämningsställets adress per e-post. Ta med ett giltigt ID och för säkerhets skull en kopia av e-postmeddelandet.

7. Vad är leveranstiderna runt helgerna?

Beställer du en GSM-förstärkare runt helgerna (jul och nyår)? Observera då att leveransen kan ta längre tid än vanligt. Det kan hända att leveransen blir försenad på grund av helgerna. Beställ din GSM-förstärkare i tid för att undvika besvikelse!